Kranium – We Can Ft. Tory Lanez [Official Music Video]

Kranium – We Can Ft. Tory Lanez
AVAILABLE NOW – https://atlanti.cr/kraniumwecan

Directed By: Zac Facts
Video Produced By: Stash Box Productions
Song Produced By: Sakpase & DJ Marley Waters

Connect with Kranium:
Website: https://officialkranium.com
Facebook: https://facebook.com/OfficialKranium
Twitter: https://twitter.com/therealkranium
Instagram: https://instagram.com/kranium
YouTube: https://youtube.com/officialkranium
SoundCloud: https://soundcloud.com/kranium1

“WE CAN” LYRICS
Kranium feat. Tory lanez

Intro
Hmm hmm hmmm
Yow
Girl child
Girl child

VRS1 –
Gal you take man for fool
Take man for idiot
Stop, chat, jump inna mi car make me slap that you snap back
We a do we thing cause you know seh me a no love chat
Breast them well firm plus you ass well fat
Gosh you damn hot round like a race track waist line small me a wonder where you get that

Me no have no time fi a waste gal come over me place
Let me tell you this straight

HOOK
We can fuck if you feel like you want to and we can do the things weh you feel you need to and we can run the place like you need fi dweet to
Cause me swear pon me life me girl seh me nah go leave you hmmm hmmm then again ..

TORY VRS2-
Top down and I’m on the way now
We sippin Henny for the whole day now
She know wah me want fi do a little bit a me pon you and you know that I been rolling round I go the round like Tyson
Know seh we Deh pon a one night thing no husband and wife ting

HOOK
We can fuck if you feel like you want to and we can do the things weh you feel you need to and we can run the place like you need fi dweet to
Cause me swear pon me life me girl seh me nah go leave you

Bridge
Hey no more late night texting time for the sexing oh yea
I’ve been seeing your body naked and I ain’t touch you yet to get you wet ..

VRS1 repeats
Gal you take man for fool
Take man for idiot
Stop, chat, jump inna mi car make me slap that you snap back
We a do we thing cause you know seh me a no love chat
Breast them well firm plus you ass well fat
Gosh you damn hot round like a race track waist line small me a wonder where you get that

Me no have no time fi a waste gal come over me place
Let me tell you this straight

OUTRO
Hhmmm hmmm hmmm hmm hmm
Let me tell you this straight oh yea let me tell you this straight
hmm hmmm hmmm hmm hmm let me tell you this straight oh baby let me tell you this straight

I’ve been waiting patiently for your body
Calling your name I’ve been calling
Calling your name whoo

KRANIUM

#Kranium #WeCan #ToryLanez

Comments

  1. Man oh man! Love this song

  2. Who listening in 2021

  3. 01β€’06β€’2O21πŸ”₯πŸ’―

  4. I still b bussinn this n 2021 πŸ₯ΊπŸ₯°

  5. Crazy good. I need to find an R rated version so I can blast it in my yard.

  6. This song here juss have a buzz🀀🀀🀀

  7. Im haitian but i love jamaica sooooo muchπŸ˜Šβ€πŸ‡­πŸ‡ΉπŸ‡―πŸ‡²

  8. 2021πŸ”₯

  9. πŸ”₯πŸ‡―πŸ‡²πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  10. Tune baddd πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  11. I’m so addicted to this tune right now!!

  12. You’re were are you

  13. 2021 anyone?

  14. TorrrrrrrryπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

  15. Song mad 😑 πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
    ⬇⬇πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  16. 2021

  17. 2021

  18. 2021πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  19. When I say I’ve been looking for the name of this song and the song 🎢 period…. Today 7-13-2021 I found it! Damn my intuition is good 😌 thank you Divineβœ¨πŸ‘ŒπŸΎβœ¨πŸ¦‹

Leave a Reply

Your email address will not be published.